1950
Anii 50 i-au adus companiei prima medalie la o expoziție agricolă națională, pentru calitatea și gustul deosebit al untului Besnier. În 1958, au fost produse 25 mln. de unități de cașcaval camembert, 800 t de lapte, 100000 de ambalaje de frișcă.
1961
Compania Société Laitière de Laval A. Besnier et Cie este redenumită în Société Laitière Besnier. Cifra de afaceri este de 119 mln. de franci.
1968
A apărut primul ambalaj de cașcaval camembert sub numele de President. A fost lansată producția laptelui sterilizat UHT (ultrapasteurizat) în ambalaje Tetra Pak.
1970
Prin anii 70, compania se face cunoscută în vestul Franței, cumpărând fabrici de producție a cașcavalurilor moi. Producția anuală a cașcavalului camembert a fost de 18 mln. de unități, iar cifra de afaceri, în afara Franței, a atins 104 mln. de franci.
1984-1989
Producția de cașcaval a atins 100000t. Compania devine prima din Franța în producția de unt. Al doilea nume ca importanță din țară, Lactel, este achiziționat de Lactalis. Cifra de afaceri din străinătate a atins 1,5 mlrd. de franci, iar producția totală de lapte – 450 mln. t.
1990-1992
Începe producția laptelui sterilizat UHT în sticle de plastic. În 1991, cifra de afaceri a companiei era de 18 mlrd. de franci. Anual, se colectau 4 mlrd. l de lapte pe an și se produceau 313 mln. de unități de cașcaval camembert
1993
Compania devine proprietara fabricii de producție a cașcavalului clasic francez – roquefort. De asemenea, se extinde gama de cașcavaluri AOC (Appellation d’origine contrôlée). S-a vândut a miliarda unitate de cașcaval President.
1995-1996
Compania se orientează tot mai mult spre piața internațională. Marca comercială (înregistrată? Ca să nu fie cacofonie) President este aprobată în SUA și Belgia. Sunt deschise filiale de producție și comerciale în țările Europei de vest și centrale: Ucraina, Polonia.
2002
Grupul Lactalis deschide prima fabrică de producție a cașcavalului topit din Rusia. Având o cifră de afaceri de 5,5 mlrd. euro și un volum de aprovizionare cu lapte de 6,9 mlrd. l, Lactalis devine lider printre producătorii francezi de lactate și a doua companie din Europa. Brandul President e prezent în 128 de țări ale lumii, oferind consumatorilor o gamă largă de produse lactate
2004
Lactalis semnează un acord cu fondul de investiții american API, ce prevede achiziționarea activelor companiei Foodmaster International din Kazakhstan, Ucraina și Moldova. Acest fapt îi permite grupului să-și întărească și mai mult pozițiile în zona CSI.
2005
Lactalis devine a doua companie pe piața cașcavalurilor cheddar din Marea Britanie. Ținând cont de politica internațională a companiei, Lactalis își întărește pozițiile în Italia, Scoția, Polonia. În plus, își face intrarea pe piața Orientului Mijlociu (Egipt, Arabia Saudită).
2007 октябрь
Grupul Lactalis a încheiat un acord cu SA Molocinîi Dom (Fanni), pentru achiziționarea acțiunilor companiei. Molocinîi Dom fabrică producția sub brandul Fanni. Compania deține fabrica de lactate din Pavlograd, pe lângă 11 filiale proprii pe teritoriul Ucrainei.
2011
După achiziționarea a 83,3% din acțiunile companiei Parmalat, liderul italian al produselor lactate, Lactalis devine lider mondial pe piața produselor lactate. Acest eveniment oferă noi posibilități enorme pentru extinderea pieții externe.