La Lactalis, calitatea și siguranța alimentară este o prioritate totală și absolută.
Misiunea noastră este „Să oferim în fiecare zi produse sănătoase și gustoase care să aducă oamenii împreună.”
Politica noastră de Calitate a Grupului se bazează
pe 4 piloni strategici:
-
1
Asigurăm siguranța alimentară & conformitatea la legislația și standartele actuale
În fiecare zi, dezvoltăm, producem și livrăm produse care respectă reglementările și standardele internaționale și locale actuale. Definim standarde robuste, care urmăresc progresul științific și schimbările de reglementare. Implementăm sisteme de management al siguranței alimentelor, în toate fabricile noastre, care îndeplinesc standardele GFSI recunoscute la nivel mondial.
În mod regulat, efectuăm audituri interne ale site-urilor noastre și suntem auditați de terți independenți. Am dezvoltat programe relevante de gestionare și anticipare a riscurilor, precum și un management eficient al laboratoarelor interne și externe. Lucrăm îndeaproape cu furnizorii și partenerii noștri pentru a atinge acest obiectiv.
-
2
Oferim superioritate și contribuim la creșterea externă și internă.
Oferim consumatorilor noștri produse sănătoase și gustoase. Proiectăm și îmbunătățim produsele noastre pentru a răspunde mereu așteptărilor consumatorilor în ceea ce privește gustul și beneficiile nutriționale, precum și respectul pentru mediu.
Ascultăm cu atenție clienții și consumatorii noștri pentru a inova și a îmbunătăți produsele noastre. Testăm riguros produsele noastre înainte de a le pune pe piață, pentru a garanta superioritatea lor față de concurenții noștri. Măsurăm în mod regulat calitatea organoleptică pe produsele cheie și produsele concurenților prin teste de consumatori, paneluri de experți și paneluri interne, folosind degustatori instruiți și calificați.
-
3
Stimulăm eficiența și urmărim excelența.
Implementăm procese de performanță și îmbunătățire continuă, în toate operațiunile noastre, pentru a oferi consumatorilor noștri cea mai bună calitate la cel mai bun cost
Efectuăm numeroase controale de calitate și degustări ale produselor noastre: de la primirea materiilor prime până la livrarea în magazine. Prin măsurători de calitate în timp real, rezultate, obiective și revizuiri de audit intern, ne angajăm să detectăm abaterile, să eliminăm defectele și să furnizăm în mod constant produse conforme, de înaltă calitate. Lucrăm pentru a ne îmbunătăți constant standardele, cele mai bune practici și sistemele noastre de management.
-
4
Încurajăm pe toți (angajații noștri și partenerii noștri) să își consolideze expertiza și leadership,
să fie responsabili, să lucreze în echipă și să colaboreze pentru a ne atinge obiectivele privind siguranța alimentară și calitatea.
Siguranța și calitatea alimentelor sunt construite prin aplicarea standardelor noastre, precum și a comportamentelor și mentalităților tuturor angajaților noștri, în orice moment și oriunde. Dezvoltăm și întărim cultura calității și siguranței alimentelor: prin asigurarea conștientizării și educației angajaților și partenerilor noștri strategici, oferind resursele corecte pentru a reuși, comunicând deschis și clar și asigurându-ne că avem Directori și Manageri devotați.
"Fiecare dintre noi, indiferent de poziția noastră, indiferent unde lucrăm, avem datoria de a ne îndeplini promisiunea față de consumatorii noștri. Vom face acest lucru prin pasiunea, expertiza și leadership-ul nostru."
“Act for Quality, because we care” („Acționăm pentru calitate, pentru că ne pasă”)
este politica noastră de calitate
și
siguranță alimentară concepută de o echipă de Directori pentru calitate din diferite origini, țări și implicați în
diferite categorii de produse. Am definit o ambiție clară: la Lactalis, calitatea și siguranța alimentară este o
prioritate totală și absolută.
Calitatea este o mentalitate comună pentru noi toți și în orice moment. Este recunoscută de toată lumea: consumatori, clienți, angajați și parteneri cheie (furnizori, autorități...)